Büyük Torbalı

TORBALI Belediyesi dün dev bir açılışa imza atacak. Yeni parklar, sosyal yaşam alanları, altyapı yatırımları için seferber olan Torbalı Belediyesi 27 ayrı çocuk parkı ve fitness merkezinin açılışı Alpkent Mahallesi’ndeki 3 bin 200 metrekarelik oyun parkı üzerinde yapıldı. Açılış törenine Milletvekili Kaya ve Başkan Görmez’in müjdeleri damga vurdu. Adeta müjde yağmuruna dönen açılışta, eğitimden sağlığa, meydan projelerinden sosyal tesislere kadar birçok konuta yatırım müjdesi verildi.1

10 YENİ OKUL DAHA GELİYOR

Açılışta müjdeleri bir bir sıralayan Başkan Görmez, “Bugün burada yatırımlarla alakalı bilgiler vereceğim. Öncelikle klasik belediyecilik anlayışının ötesine geçtik. Eğitim, sağlık ve ulaşım belediyelerin işi değil ancak biz bütün bunları yatırım planlarımıza aldık. Torbalı en çok devlet hastanesini istiyordu. 3 ay sonra son derece modern hastane Torbalı için hizmete girecek. Bununla kalmadık eğitime de el attık. 15’e yakın okulun tamamlanmasına yardımcı olduk, bunun sayısı 25’e çıkacak. Sonra ulaşıma el attık. İZBAN’ın seferlere başlaması, İzmir Aydın Karayolu’nun duble olması için çalışmaların başlamasını hükümet nezdinde başardık”

HER MAHALLEYE BİR MEYDAN

2015 yılını yol yılı ilan ettiklerini ifade eden Başkan Görmez, “100 kilometre yol yaptık. Bu ilçeler arası bir rekordur. Huzurevini yaptık, bakanlığa ön bahçesini istimlak ederek devrettik. SGK binasını yaptık. El değmedik köy ve mahalle bırakmama sözü verdik. Meydan projelerimiz var. Atatürk ve Karakuyu mahallelerinin meydanlarını tamamladık. Dağkızılca’nın düzenlemesi gerçekleşti. Ayrancılar Mahalle Meydanı’nın çalışmaları başladı. Yazıbaşı ve Çapak Meydanı’na bugün kazma vuruldu. Pancar Meydanı ihaleye çıkmak üzere. Torbalı Mahallesi’nin de projesi hazırlandı”

KAFELER TOSEM OLACAK

Görmez, “Torbalı Sosyal Eğitim Merkez’leri (TOSEM) kurduk. Boş olan kafelerimizi TOSEM yapıyoruz. İki tanede kendine özgü bina yapacağız. Bu çalışmayı tüm mahallelerde uygulayacağız. İki tane köy konağı yapıyoruz. Türkmenköy ve Yoğurtçular’da çalışmalar başlıyor. Organik Pazar projemiz hazır, bunu da Torbalı Mahallesi’ne hediye ediyoruz. Ahmetli Mahallesi’ndeki 170 dönüm alanı hükümetimiz bize teslim etti, 30 dönümlük alanın projesi hazır. Gelecek bahardan itibaren Torbalılıların piknik yapacağı bir alanı olacak. Fetrek projesi sürüyor. 100 dönümlük alan toprakla dolduruldu. Önümüzdeki yıl suni ada yapacağız” dedi.

EN ŞIK PROJE GELİYOR

Görmez, “Sosyal marketimizin ihalesi bitti. Eski sanayiye meydanla birlikte başlayacağız. Torbalı Eğitim Vakfı’nı kurduk. Üniversitede okuyan gençlerimize burs vereceğiz. Ayrancılar’a gençlik merkezi yapıyoruz. Önümüzdeki ay temeli atılacak. Başbakanımızın hediye ettiği 24 bin metrekarelik üçgen demiryolu alanı. Projesi bitti. Burada amfi tiyatro, oturma alanları, oyun alanları, yürüyüş grupları olacak. Projenin maketleri hazırlanıyor. En büyük ve en şık projemiz olacak. Torbalı’ya yeni bir belediye binası kazandıracağız. 8 bin metrekare büyüklüğünde olacak. Tepeköy ve Muratbey İZBAN yaya alt geçitlerini yaptık. Taksici esnafımıza 15 tane taksi durağı hediye ettik. Tam 264 bin metrekare alan aldık, 324 bin metrekare alanı da hükümetten belediyemize aktardık” diye konuştu.

5Açılışa AK Parti İzmir Milletvekili Atilla Kaya, Belediye Başkanı Adnan Yaşar Görmez, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cafer Tosun, Ziraat Odası Başkanı Yılmaz Girgin, Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Halil Gülcü, Ticaret Odası Meclis Başkanı Erkan Aksoy, Çiftçi Malları Koruma Başkanı Mehmet Soykan, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve muhtarlar katıldı. 6 7

Müjde yağmuru

329 Görüntüleme
REKLAM ALANI

(980x100px)

Esnek veya Sabit Ölçü Verebilirsiniz.
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.